Sou a: Inici > Actualitat > Notícies > La Diputació de Lleida s’adhereix al Compromís de Girona per impulsar ...

Divendres, 4 de juny de 2010

La Diputació de Lleida s’adhereix al Compromís de Girona per impulsar l'ús del català en l'etiquetatge dels productes

El cap del Departament de Presidència de la Diputació de Lleida, Estanislau Fons, ha assistit aquest divendres a la presentació pública del Compromís de Girona, document al que s’han subscrit més de 300 ajuntaments, consells comarcals, diputacions, universitats, partits polítics i entitats.
La Diputació de Lleida és una de les institucions adherides a la campanya “A Taula, en Català” creada per la Plataforma per la Llengua i l'Associació en Defensa de l’Etiquetatge del Català (ADEC) amb l'objectiu d'impulsar l'ús del català en l'etiquetatge dels productes a través de fomentar-ne el consum en entitats i institucions públiques i privades. Ara, a través del Compromís de Girona es vol donar un nou impuls a aquesta campanya.
La presentació d’aquest Compromís de Girona s’ha fet en el marc de la fira mercat De Tot Cat, que se celebra al Palau de Fires de Girona els dies 4, 5 i 6 de juny de 2010 per tal de donar a conèixer i fomentar l'ús de la llengua catalana en l'àmbit empresarial.

L'acte, que ha tingut lloc a l'Auditori Palau de Congressos, ha estat presidit pel conseller d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, Josep Huguet, i ha estat presentat i amenitzat per l'actor Pep Plaza.

Dels més de 300 ajuntaments, consells comarcals, diputacions, universitats, partits polítics i entitats que s’han sumat a aquest manifest, aquest divendres han assistit a l’acte públic de presentació representants de més d’una quarantena, entre les quals hi ha ajuntaments, consells comarcals i entitats, com Òmnium Cultural i l’Associació Catalana de Municipis i Comarques, entre d’altres.

Girona, 4 de juny de 2010

Façana de la Diputació de Lleida. Diputació de Lleida