Sou a: Inici > Actualitat > Agenda de la Diputació de Lleida

Mostrant de 1 a 16 de 16 entrades disponibles d'agost de 2014

Dilluns, 18 d'agost de 2014

12:00
Taula rodona “De la Mancomunitat als nostres dies. Construint estructures d’Estat”, a Prada de Conflent

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la taula rodona “De la Mancomunitat als nostres dies. Construint estructures d’Estat”, que se celebrarà a la Universitat Catalana d’Estiu (UCE) de Prada de Conflent. L’acte –presentat pel president de la UCE, Salvador Alegret– també comptarà amb la participació dels presidents de la Diputació de Barcelona i de Girona, Salvador Esteve i Joan Giraut, respectivament, i de Benet Jané, en representació de la Diputació de Tarragona.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació i fotos d’aquest acte)

Diumenge, 17 d'agost de 2014

14:00
28è Concurs de Gossos d’Atura del Pallars, a Llavorsí

El diputat Xavier Pont assistirà al 28è Concurs de Gossos d’Atura del Pallars, al municipi de Llavorsí, que compta amb la col·laboració de la corporació provincial.

Divendres, 15 d'agost de 2014

Inauguració de la restauració de l’església de Santa Maria d’Organyà

La vicepresidenta segona, Rosa Maria Perelló, assistirà a la inauguració de la restauració de l’església de Santa Maria d’Organyà, actuació que ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida. L’acte d’inauguració inclourà una missa solemne en honor a Santa Maria d’Organyà.

Diumenge, 10 d'agost de 2014

09:00
Esmorzar amb la Societat de Caçadors i Pescadors de la Pobla de Segur

El diputat Xavier Pont assistirà a l’esmorzar amb la Societat de Caçadors i Pescadors de la Pobla de Segur.

19:00
Festival TRAMA. 2a Mostra de músiques de les muntanyes d’Europa. Diversos indrets. Bellver de Cerdanya

El municipi de Bellver de Cerdanya acull entre els dies 10 i 12 d’agost el festival TRAMA, segona Mostra de músiques de les muntanyes d’Europa.

Dissabte, 9 d'agost de 2014

19:00
Inauguració de l’exposició sobre la Història de l’Escola de Granyena de les Garrigues, amb motiu del 150è aniversari de la construcció de l’edifici de les Escoles

El diputat Antoni Villas assistirà a la inauguració de l’exposició sobre la Història de l’Escola de Granyena de les Garrigues, amb motiu del 150è aniversari de la construcció de l’edifici de les Escoles.

22:00
Concert de cambra de l’Orquestra Julià Carbonell. Santuari de la Mare de Déu de Caldes de Boi (Balneari). La Vall de Boi

El Santuari de la Mare de Déu de Caldes de Boi (Balneari), de la Vall de Boi  acull el concert de cambra a càrrec de Sul Tasto Quartet, components de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida.

22:00
Festival de Música Antiga dels Pirineus. Era de Bringué, Bernui (Sort)

L’Era de Bringué, al nucli de Bernui (Sort), acull l’actuació de Música Antiga Girona, en el marc de la celebració del Festival de Música Antiga dels Pirineus.

Dimarts, 5 d'agost de 2014

19:30
Inauguració de l’Espai Pepita Cervera i obertura del XI Seminari Cervera-Jordà. Espai Pepita Cervera (C/ Enric Granados, 19 altell Lleida)

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà a l’acte d’inauguració de l’Espai Pepita Cervera i l’obertura del XI Seminari Cervera-Jordà. L’acte inclourà un recital poètic i musical.

19:30
Presentació de la 2a Mostra de músiques de les muntanyes d’Europa de Bellver de Cerdanya. Pati de l’IEI

El Pati de l’IEI acull la presentació de la segona edició de la Mostra de músiques de les muntanyes d’Europa de Bellver de Cerdanya, que se celebrarà en aquesta localitat de la Cerdanya entre els dies 10 i 13 d’agost.

Dilluns, 4 d'agost de 2014

11:30
Roda de premsa de presentació del Mercat Medieval de Guimerà. Sala Montsuar. IEI

La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, presidirà la roda de premsa de presentació de la vintena edició del Mercat Medieval de Guimerà que tindrà lloc els dies 9 i 10 d’agost. L’acte –que se celebrarà a la Sala Montsuar de l’IEI- comptarà amb la participació de l’alcalde de Guimerà,Salvador Balcells, i dels representants de la comissió organitzadora, Roger Rosich i Xavier Rosell.

Dissabte, 2 d'agost de 2014

11:00
3a Gran Partida de Dòmino Gegant amb motiu de la Festa Major de Biosca. Local social de Biosca

La diputada Maria Antònia Pubill assistirà a la 3a Gran Partida de Dòmino Gegant amb motiu de la Festa Major de Biosca.

12:00
Entrega de trofeus del Campionat de Catalunya sots 15 de tennis. Club Tennis Urgell

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en l’entrega de trofeus del Campionat de Catalunya sots 15 de tennisa les instal·lacions del Club Tennis Urgell.

Lliurament de trofeus a la Dirt Track a l’Albi

El diputat Antoni Villas participarà en el lliurament de trofeus a la Dirt Track que es disputarà a l’Albi.

Divendres, 1 d'agost de 2014

09:00
Al llarg de la jornada, el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, rebrà la visita de diferents alcaldes al seu despatx.

12:00
Presentació del projecte de construcció del túnel de Salau

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del projecte de construcció del túnel de Salau, que coincideix amb la tradicional pujada al Port de Salau. L’acte estarà presidit pel vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, i hi assistirà el president de l’Associació Internacional pel Túnel de Salau, Xavier Bada, i la presidenta Liasion France-Espagne, Mireia Pujol.

Façana de la Diputació de Lleida. Diputació de Lleida
Carrer del Carme, 26